aleksandra.zajac@uksw.edu.pl
tel. 22 561 89 55 wew. 355
m.mlodnicka@uksw.edu.pl
tel. 22 561 89 49 | wew. 349
erasmus.outgoing@uksw.edu.pl
tel. 22 380 96 85 | wew. 585
staff.outgoing@uksw.edu.pl
tel. 22 380 96 84 | wew. 584
erasmus.incoming@uksw.edu.pl
tel. 22 561 89 57 | wew. 357
shortmobility@uksw.edu.pl
tel. 22 561 89 73 | wew. 373
shortmobility@uksw.edu.pl
tel. 22 561 89 73 | wew. 373
agreements@uksw.edu.pl
tel. 22 380 43 24 | wew. 464
Regulamin organizacyjny Działu Współpracy Międzynarodowej:
Do zadań działu należy koordynowanie współpracy międzynarodowej Uniwersytetu. Działalność działu ukierunkowana jest na współpracę międzynarodową w zakresie dydaktyki oraz wynikającą z niej mobilność „krótkoterminową”, tj. do jednego roku akademickiego.
- do zadań Sekcji ds. Współpracy Międzynarodowej należy w szczególności:
a) koordynacja działań z podmiotami zagranicznymi dotyczącymi umów bilateralnych o bezpośredniej współpracy akademickiej;
b) koordynacja wymiany osobowej w ramach ogólnouniwersyteckich umów bilateralnych o bezpośredniej współpracy akademickiej oraz umów rządowych w porozumieniu z przedstawicielami wydziałów odpowiedzialnymi za współpracę międzynarodową na wydziałach;
c) koordynacja w Uniwersytecie działań w ramach programów międzynarodowych innych niż programy Unii Europejskiej, dotyczących dydaktyki i mobilności, w tym w szczególności programów Narodową Agencję Wymiany Akademickiej, jak np. CEEPUS, Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego, Fulbright;
d) obsługa stypendiów pozauczelnianych wymagających zaangażowania Uniwersytetu, w tym w szczególności stypendia DAAD, Stypendia Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego;
e) udział w pracach komisji senackiej właściwej ds. współpracy międzynarodowej;
f) współpraca z jednostkami dydaktycznymi Uniwersytetu w zakresie organizacji wyjazdów i przyjazdów studentów „krótkoterminowych” tzw. „Free Movers”;
g) udział w wydarzeniach wynikających ze współpracy z podmiotami zagranicznymi;
h) przygotowywanie sprawozdań dotyczących współpracy międzynarodowej Uniwersytetu;
i) prowadzenie strony internetowej Działu w języku polskim i języku angielskim;
j) prowadzenie spraw związanych z członkostwem w organizacjach międzynarodowych, w tym w szczególności w FIUC oraz FUCE, EUA;
k) prowadzenie wykazu nauczycieli akademickich wyjeżdżających z UKSW/ przyjeżdżających na UKSW w ramach prowadzonej współpracy międzynarodowej;
l) prowadzenie wykazu studentów wyjeżdżających z UKSW/ przyjeżdżających na UKSW w ramach prowadzonej współpracy międzynarodowej;
m)obsługa systemu IRK DWM do celów obsługi procesu aplikacyjnego studentów przyjeżdżających;
n) obsługa systemu USOS i USOSweb do celów koordynacji umów oraz przyjazdów/wyjazdów studentów; - do zadań Sekcji ds. Programu Erasmus+ mobilność edukacyjna „Akcja 1” Szkolnictwo Wyższe należy w szczególności:
a) obsługa programów Mobilność edukacyjna wyjazdy/przyjazdy studentów i pracowników Uniwersytetu Erasmus+ Akcja I (KA1) – KA131 i KA171;
b) koordynacja i obsługa umów Erasmus+;
c) opracowywanie i wysyłanie wniosku o fundusze na działania zdecentralizowane;
d) monitorowanie i rozliczanie funduszy w trakcie realizacji programu;
e) prowadzenie sprawozdawczości w systemie Mobility Tool+ oraz Beneficiary Module opracowanymi przez KE;
f) przygotowanie i rozliczanie zleceń płatniczych dla wszystkich kategorii działań realizowanych w programie (SMS, SMP, STA, STT, OS);
g) opracowanie sprawozdań merytorycznych i finansowych (okresowych i rocznych) dla projektu realizowanego w danym roku akademickim;
h) koordynacja mobilności studentów i doktorantów (wyjazdy i przyjazdy) w celu realizacji części toku studiów, w tym przygotowanie centralnych wytycznych dotyczących rekrutacji prowadzonej na wydziałach;
i) koordynacja mobilności studentów i doktorantów (wyjazdy i przyjazdy) w celu realizacji praktyk;
j) opracowanie i wdrożenie zasad ogólnych programu zgodnie z wytycznymi KE;
k) organizacja wymiany osobowej w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych STA: nauczyciele akademiccy – wyjazdy / przyjazdy;
l) koordynacja mobilności nauczycieli akademickich wyjeżdżających w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w uczelniach partnerskich (STA);
m) koordynacja mobilności pracowników administracyjnych wyjeżdżających do instytucji zagranicznych w celach szkoleniowych (STT);
n) współpraca z wydziałowymi koordynatorami programu Erasmus+;
o) przygotowanie i udział w spotkaniach z koordynatorami wydziałowymi programu Erasmus+;
p) współpraca z organizacją studencką Erasmus Student Network – Sekcja UKSW;
q) prowadzenie wykazów:
− studentów wyjeżdżających z UKSW i przyjeżdżających na UKSW w ramach działania SMS (bazy studentów outgoing/incoming),
− studentów wyjeżdżających z UKSW i przyjeżdżających na UKSW w ramach działania SMP (bazy studentów outgoing/incoming),
− nauczycieli akademickich wyjeżdżających z UKSW i przyjeżdżających na UKSW w ramach działania STA (bazy nauczycieli akademickich outgoing/incoming),
− pracowników administracyjnych wyjeżdżających z UKSW w ramach działania STT (bazy pracowników administracyjnych outgoing/incoming);
r) obsługa systemu IRK do celów obsługi procesu aplikacyjnego studentów przyjeżdżających (SMS incoming);
s) obsługa systemu USOS i USOSweb do celów koordynacji przyjazdów/wyjazdów studentów (SMS incoming / SMS outgoing);
t) przygotowanie dokumentacji na potrzeby audytów zewnętrznych zlecanych przez KE/FRSE wynikających z realizacji projektu;
u) pomoc jednostkom dydaktycznym w procesie aplikacyjnym o finansowanie wspólnych studiów magisterskich Erasmus Mundus ramach programu Erasmus+ Akcja I (KA1) Projekty wielostronne, w tym sprawdzanie wniosków pod kątem wymogów formalnych oraz przekazanie do podpisu przez Prorektora.
wtorek 10:30-14:30
środa 10:30-14:30
czwartek 10:30-14:30
piątek (nieczynne)